عشق فقط یک کلام

دکترمحموداحمدی نژاد والسلام

عشق فقط یک کلام

دکترمحموداحمدی نژاد والسلام

فضایل صلوات

صلوات ، بهترین هدیه از طرف خداوند برای انسان است .

 

صلوات ، تحفه ای از بهشت است .

 

صلوات ، روح را جلا می دهد .

 

صلوات ، عطری است که دهان را خوشبو می کند .

 

صلوات ، شفیع انسان است .

 

صلوات ، موجب تقرب انسان است .

 

صلوات ، رمز دیدن پیامبر در خواب است .

 

صلوات ، سپری در مقابل آتش جهنم است .

 

صلوات ، انیس انسان در عالم برزخ و قیامت است .

  

سخنانی از پیامبر(ص) در مورد صلوات

 

هر کس در کتابی یا نوشته ای بر من صلوات بنویسد ، تا زمانی که نام من

 

در آن کتاب هست فرشتگان پیوسته برای او از درگاه حق طلب آمرزش

 

می کنند .

 

 هر کس یک مرتبه بر من صلوات فرستد، آن دو ملکی که محافظ رفتار

 

او

 

هستند ، تا سه روز هیچ گناهی برای او نمی نویسند .

 

 روز قیامت من پیش میزان اعمال هستم یعنی که هرکس کفه

 

سیئاتش

 

سنگین تر باشد از کفه حسناتش ، من صلوات هایی را که برایم

 

فرستاده

 

می آورم و در کفه حسناتش می گذارم تا آن کفه حسناتش سنگین تر

 

گردد

 

 هر کس بر من صلوات فرستد هرگز داخل آتش جهنم نمی شود .

 

 هر کس هر روز هزار صلوات بر من فرستد از دنیا نخواهد رفت تا جای

 

خود را

 

 در بهشت ببیند .

 

 

صلوات فقر را برطرف می کند .

 

 

هیچ عملی در روز جمعه برتر از صلوات بر محمد(ص) و آل او نیست .

 

 

پیامبر فرمود:در معراج ملکی را دیدم که هزار هزار دست داشت و هر

 

دستی

 

 هزار هزار انگشت داشت و هر انگشت هزار هزاربند .آن ملک گفت :

 

من

 

حساب دانه های باران را می دانم که چند تا در صحرا و چند تا در دریا

 

می

 

 

بارد . تعداد قطرات باران رااز ابتدای خلقت تا به حال را دارم  ولی

 

حسابی

 

است که من از محاسبه ی آن عاجزم . پیامبر فرمود : چیست؟ عرض

 

کرد :

 

 هر گاه جماعتی از امت تو با هم باشند و با هم بر تو صلوات بفرستند 

 

من

 

 از محاسبه ثواب صلوات عاجزم .

 

 وقتی چیزی را فراموش کردید بر من صلوات بفرستید که موجب یاد

 

آمدن آن

 

 چیز می شود .

 

 

امام علی(ع) : هیچ دعایی به آسمان نمی رسد مگر اینکه دعا کننده

 

بر

 

محمد(ص) و آل او صلوات فرستد .

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد