عشق فقط یک کلام

دکترمحموداحمدی نژاد والسلام

عشق فقط یک کلام

دکترمحموداحمدی نژاد والسلام

گفته اند که

بله میگویند:

به ابطحی و عطریان فر آمپول زدند یا گوز دادند تا در دادگاه آن حرفها را زندند!

میگویند:

کروبی دلش برای دوستانش در زندان تنک شده لذا در جمع آشوبگران آمده بود تا

او را هم به نزد دوستانش ببرند

نظرات 1 + ارسال نظر
بنده خدا پنج‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 04:41 ب.ظ http://www.irna.ir/View/FullStory/Photo/?NewsId=567619

دوست عزیز سلام. من یه ایرانی شیعه هستم. و به هر دو افتخار می کنم. اما به نظر من حفظ اسلام و بخصوص حفظ تشیع از هرچیزی واجب تره. حتی از حفظ نظام. متاسفانه می بینم به خاطر حفظ نظام دارن تشیع رم از بین می برن. علی (ع) به خاطر حفظ اسلام از نظام گذشت. من و تو کی باشیم که بخواییم از علی (ع) سبقت بگیریم؟ اسلام اجباری و طالبانی چه فرقی با اسلام آمریکایی داره؟ هر دو بر پایه جهله. و تفکر شیعه جهل رو نمی پذیره. در تشیع علوی ولایت مطلق از آن خداست و بس. اولیای الهی به واسطه ارتباطی که با بالا دارند به نوعی در این ولایت وکیل خدا هستند. ولایت مطلق اولیا به واسطه ارتباط با عالم بالا پذیرفتنی است. اما به نظر شما پذیرفتن ولایت مطلق دیگران شرک نیست؟ اگر نیست پس شرک چیه؟ چرا وقتی مشکلی رو به راحتی می شد با کمی فکر به راحتی حل کرد حکومت اقدام به خشونت کرد؟ چرا کشتار؟ فکر می کنی مردمی که شعار دادن نه غزه و نه لبنان، جانم فدای ایران طرفدار اسراییلن؟ والله نیستن. چرا حکومت باید کاری کنه که مردم فقط به خاطر لجبازی این شعارو بدن؟ چرا شعار نه غربی نه شرقی اجرا نمی شه. روسیه کم به ما خیانت کرد؟ همین الان کم خیانت می کنه؟ روزی که دیدم مردم اونجوری شعار میدن دلم آتیش گرفت. چرا باید کاری کنیم مردم از اسلام گریزان بشن؟ خیلی سوال دارم که دوست دارم بگم و بهشون فکر کنی و تو وبلاگت جواب بدی. شاید من هم قانع بشم که به خاطر حفظ حکومت می شه همه چیز رو نابود کرد. به هر تنها چیزی که می تونه تشیع رو در جهان سربلند کنه باز کردن باب گفتگوهاست و بس. دنیا دنیا رسانه هاست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد