عشق فقط یک کلام

دکترمحموداحمدی نژاد والسلام

عشق فقط یک کلام

دکترمحموداحمدی نژاد والسلام

سایت کلمه ؟ حامی اسرائیل!




امروز صبح شنیدیم سایت کلمه (ارگان رسمی جناب میرحسین موسوی) اقدام به برگزاری نظرسنجی پیرامون عزت مند بودن یا نبودن حضور دکتر احمدی نژاد ، رئیس جمهور محترم در اجلاس ژنو نموده است .
بر عالم آدم آشکار است که ثمره این نشست نه تنها رسوا شدن ترک کنندگان اجلاس به عنوان حامیان اسرائیل بود بلکه عزتی کم نظیر به ایران داد . چرا که بدون در نظر گرفته شدن این حرکت انفعالی ، دکتر احمدی نژاد با شجاعت و خونسردی به سخنرانی خود ادامه دادند که از ابتدا تا انتها با تشویق های چند دقیقه ای حضار همراه بود .
شاید دستاورد بزرگ دیگر این سفر ، عمل به فرمایش مقام معظم رهبری بود که تاکید داشتند انحصار رسانه ای به نفع اسرائیل باید در سطح بین المللی شکسته شود . البته موارد دیگر ا خواننده محترم بهتر می داند .
با این روز و حال گفتیم بیشه را خالی ز شیران نکنیم ! رفتیم و با افتخار گزینه اول که (( باعث ارتقاء وجهه ایران شد )) را کلیک کردیم و منتظر نتیجه شدیم .
در کمال حیرت دیدیم ظاهراً این نظرسنجی برای مسئولان همان کشورهای ترک کننده ایجاد شده و اکثر آرا را آنها داده اند !! چرا که اکثرنظرات بر خدشه بر وجهه ایران تاکید داشت که این از دوستان بعید که چه عرض کنیم محال بود .
با کمی بررسی متوجه شدیم در نظرسنجی ، پاسخ ما گزینه اول بود ولی در نتیجه گیری گزینه دوم نمایش داده شد .
از نظر ما که این جعل و تخریب رای مردم تلقی می شود .
در صورتی که مسئولین سایت کلمه توضیحی دارند بفرمایند و خلقی را از نگرانی برهانند ! ( البته اگر توضیحی باشد )
دوستان ما در وبلاگ بهفر زحمت کشیدند و تصویر نمونه و مقایسه ای را نیز برایمان ارسال کرده اند .
برای مشاهده تصویر اینجا کلیک کنید
تکمیل خبر :
ظاهراً سایت کلمه که ترفند خودش رو لو رفته دیده ، نظر سنجی رو از صفحه اصلی سایت حذف کرده !


نظرات 10 + ارسال نظر
رسول رجبی جمعه 1 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:59 ب.ظ

سلام جناب میر حسین شما غیر از سیاه نمایی برنامه ای هم دارید
نمونه یک تغییر 180 درجه ای از انقلاب شمایید ، شما تغییر کردید شاید هم ایگونه بودید و ما نمی دانستیم
به هر حال امیدوارم با عنایت صاحب عصر اشتباه رای دادان به مثل بنی سعد تکرار نشود و رای نیاورید
ان شاء الله

کبلایی دخو پنج‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:07 ق.ظ http://fozool.parsiblog.com

خدا بیامرزد امام خمینی را که فرمود :بهشتی یک ملت بود برای ملت ایران



هیچوقت گمان نمی رفت پس از سال ها یکی بیاید و خود را یک ملت بداند اما از کرامات این دولت غافل بودیم ایشان ملتی بود و ما نمی دانستیم حیف که دیر فهمیدیم که دیگر داریم از دست می دهیمش . همگی دیدید که ایشان وقتی به او تهمت دروغگویی زدند ،برای اعاده حیثیت خود امد گفت : دروغگو خیانتکار است ، ملت ایران که خیانتکار نیست !!!!! ما بیسوادها که نمی فهمیم او چه گفت و منظورش چه بود اما من همچه خیال کردم که گفته ملت منم ،دولت منم ،همه چی منم ،پس من که به خودم خیانت نکرده ام پس دروغ هم نگفته ام ،.کرامت دیگری هم فومودند و گفتند کار کار صهیونیستهاست !!!!!!!خوب من وقتی فکر میکنم می بینم راست می گوید این بنده خدا چرا به او تهمت می زنید .معلوم است که غیر از صهیونیست نِمی تواند،کارخانه ها را تعطیل کند به جایش جنس خارجی بیاورد هیچکس نمی تواند برنج هندی وارد کند تا مردم کشاورز زحمت نکشند ،هیچکس نمی تواند زنان را خانه نشین کند که همانا دین یهود است که چشم دیدن برتری زنان را ندارد ،هیچکس نمی تواند کابینه اش را پر از آدمهای بیسواد کند بعد بگوید فلان خانم بی سواد است ،آخر عقلتان را به کار بیاندازید چه کسی غیر از یک صهیونیست و یهودی تبار این کار را با ملت مسلمان ایرانی می کند ،من که نمی شناسم .



امیر پنج‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:51 ق.ظ

:تقدیم به شهدای خرداد

سبزوسرخوش ، مست از رگ تاکیم
عُمریست که ز داغ لاله ها غمناکیم
بااین همه نه معجزه داریم،نی هاله نور
دلشادیم زآنکه همگی ،خس وخاشاکیم

"امیر"

فاطیما جمعه 19 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:50 ب.ظ

با سلام. با منافق چه کار باید کرد؟ با شما هم همون کار رو باید کرد. به امید روزی که نقاب های شما یکی پس از دیگری فرو بیافته و مردم به چهره فاسد شما پی ببرند.

هموطن یکشنبه 21 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 04:33 ب.ظ

خیلی وبلاگت مسخرس
اگه میتونی سایت کلمه رو باز کن؟؟؟؟؟
www.kalameh.ir

ب شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:07 ق.ظ

کثافت
چند نظر به این متن شعر و ور تو دادن؟

تو اصلا از انقلاب چی میدونی؟

شما کثافتا حقتونه بمیرین

به تو چه دوشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:01 ق.ظ

فکر کردی همه مثل خودت خرن؟

علیرضا پنج‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:19 ق.ظ

سلام
البته با حضور دولت اسراییل درایران(مشایی)وکسی که به گفته دولت اسراییل یه نعمت الهی برای اسراییل بود(احمدی نژاد)حتما دولت اسراییل کوچیک نشده اگر چشماتو وا میکردی میدیدی باراولی که درباره اسراییل حرف زد فقط 5نماینده مجلس رو ترک کردند ولی این بار عده زیادی یبرون رفتند وعده ای که ماندند یا فحش میدادند یا امثال این کشورهای بولیوی وغنا و...برامون کف میزدند.......آقای رفیق کسی که اسراییل براش میگه اگر ما میلیاردها خرج میکردیم نمیتونستیم اینقدراسراییل رو بالا ببریم که احمدی نژاد برد آیا باعث خفت نیست؟پرده تعصب رو ازجلو چشمات بردار شاید چیزی دیدی

آزادی جمعه 13 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 05:29 ب.ظ

کاشکی ازین بودجه های کلان که بهتون میدن تا ازین سایتها باز کنین و با سوء استفاده از نام دیگران افراد را بکشونید تا از سایتتون دیدن کنند کمی هم برای اشتغال سیل عظیم بیکاران این مملکت صرف میشد تا عزت را نه از فحش دادن به اسراییل که از رشد اقتصاد و فرهنگ جامعه بدست می آوردیم.

ریس جمهور موسوی دوشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 07:48 ب.ظ

سلام.
ولی اگر دقت کنی میبینی که همون روشی که در اجلاس برای خار کردن احمدی نژاد انجام دادن که هو کردن ایشون و الان در مجلس علیه اصلاح طلبان صورت می گیرد پس در این صورت ما هم با عنایت شما عزتمند شدیم..... .
خیلی بی فرهنگ و بی فهم هستید.نمیدونم نمی فهمید یا خودتون و به نفهمی زدید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد